Selena or Jasmine


Vem tycker du att Justin passar med? Man har sett allt från att Justin kysser Jasmine i en bil till
att han chekat in på ett hotell med Selena. Själv tycker jag att Justin och Selena är ett super söta tillsammans :)

Såhära skriver Posh24 om Selena och Justin.

Ooh la la! Det verkar som om tonårsstjärnorna Selena Gomez och Justin Bieber gör mycket mer tillsammans än att bara ta oskyldiga promenader i parken! Enligt insiders på ett lyxhotell i Miami, så bodde de nyligen på hotellet tillsammans, och en natt så råkade de till och med låsa ut sig av misstag efter att de beställt roomservice! När personalen kom upp med maten så väntade de ute i hallen tillsammans utanför Justins rum. Aw, vad gulligt! Källan avslöjade även att Justin checkade in sig själv under namnet "Chandler Bing" vilket om ni är fans av Vänner, säkert vet var karaktären som Matthew Perry spelade i TV-serien. Vi har sagt det förut och vi säger det igen - det är definitivt något på gång mellan de här två!
Kommentarer
Postat av: Emelie Waller

Hej!

Jag såg att du hade kommenterat min blogg om vlka parkettplatser jag har. Och jag har "bra parkettplatser". Jag har rad 62 med patserna 44-45 du? :D

2011-01-02 @ 14:26:48
URL: http://emeliewaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback