Information


Skicka in en bild, dikt eller varför inte skriva om hur du upptäckte han?
Du kan även följa mig på bloglovin eller fråga mig något i bloggsvar!

ursäkta mig för den usla design som jag har nu.Men det är en tillfällig tills jag har tid att göra en ny.

Justin Bieber - U smile

Vill du skriva till Justin?


Vill du skriva en rad till Justin men har inte adressen dit?
isåfall har du den hära!

Justin Bieber PO box 578, Wittman, AZ Household Carina Bieber, USA

Fem snabba till Justin



1. Vilken tjejfilm älskar du i hemlighet?

- Jag gillar Dagboken.

2.Vilket tv-program tittar du gärna på?
- Jag tycker om Smallville, även om jag inte får
chansen att titta på tv speciellt ofta eftersom jag har
massor att göra hela tiden.

3.Vilket är ditt dröm jobb?
- Jag skulle kunan tänka mig att bli arkitekt.Det
verkar vara ett coolt jobb och jag tycker om att
teckna.

4.Vilken är din värsta ovana?
- Jag äter för mycket godis.Jag tycker om Sour
Patch Kids (en slags mjuka godisar med surt socker
som finns i flera olika färger).

5.Vilken typ av snabbmat äter du helst?
- Jag tycker bäst om Subway.
RSS 2.0 ">