Eftersom..


...Jag inte har bloggat så mycket, så kan jag meddela att jag skriver även på en
annan blogg.Den handlar om, eller ja.Handlar och handlar, jag skriver noveller.Jag tänkte börja
skriva det hära i bloggen, men jag tyckte det var så tjorvigt.Internet är inte med mig hela tiden.
Jag hoppas att ni förstår, men jag föröker verkligen.Jag har ju också läxor och träningar som jag måste passa! ;)

Klicka din in hära för att komma till novell-bloggen!

Nick Jonas - 1 fråga


Vem vänder du dig till när du behöver prata?

- Joe och jag står varandra väldigt nära, speciellt när vi är ute på turné.
Vi delar rum då, så det blir en hel del prat.

               -Nick Jonas

NSN TILL SVERIGE


Justin Bieber släpper en egen dokumentär under namnet - Never Say never 3D världen över .
Men inte Sverige , time to change it !
Vill du att NSN 3D skall visas i Sverige ?
Skriv på , sprid vidare .
Efter ett tag skickar vi vidare listan till ansvariga för NSN i Sverige.
http://namninsamling.se/index.php
http://namninsamling.se/index.php
http://namninsamling.se/index.php
http://namninsamling.se/index.php
http://namninsamling.se/index.php
http://namninsamling.se/index.php
http://namninsamling.se/index.php
KOM IGEN NU BELIEBERS VI SKA FÅ NEVER SAY NEVER TILL SVERIGE, KLICKA PÅ LÄNKEN OCH SKRIV IN DITT NAMN!!

EMA - Han vann två priser


Igår vann Justin två stycken EMA, som Best Push Act och Best Male Artist
Så hära skrev han på twitter

"we won Best Push Act and Best Male Artist!!
wanna say thank u to all of u around the world who supported.
and thanks @MTVEMA 4 including me"

.


Uppdateringen kommer inte att vara den bästa i veckan, men jag ska försöka uppdatera så mycket som jag hinner! :)

Dagens bild

"Mina böner går till Lily Allen och hennes familj"

Lily Allen förlorade sitt ofödda barn i helgen.

Nu uttrycker kändisar som Katy Perry och Justin Bieber sitt deltagande i hennes sorg.

– Lily är otröstlig, säger en vän till The Sun.

Lily Allen, 25, var gravid i sjätte månaden när hon i torsdags drabbades av komplikationer. Läkarna försökte under helgen förgäves rädda barnet.

Hon tröstas nu av sin pojkvän Sam Cooper, men sägs vara ”förkrossad”. Sångerskan drabbades av missfall redan 2008 – medan hon var tillsammans med Chemical Brothers-stjärnan Ed Simons.

Kändisarnas hälsningar

Nu har flera kändisar beklagat hennes sorg – via mikrobloggen Twitter.

– Hörde precis nyheten. Mina böner går till Lily Allen och hennes familj, skrev 16-årige stjärnskottet Justin Bieber.

 

-Aftonbladet

Jonas Brothers L.A


Ikväll klockan 17.35Disney Channel så visas Jonas Brothers L.A
Missa inte det!

En till JB


Nu hade jag tänkt att börja skriva om Jonas Brothers i bloggen oxå.
För om det inte kanske finns nå att skriva om Justin så kanske det finns om Jonas.
Därför kanske uppdateringen blir mycket bättre för att det finns mera att skriva om!

Justin om nätmobbning

I en intervju med talkshowvärdinnan Ellen DeGeneres uppmanar han folk att ingripa om de märker att någon i deras närhet blir mobbade. Hans budskap riktar sig framförallt till de som själva inte är direkt delaktiga.

— Det finns så många mobbare. Det pågår hela tiden. Jag tycker att man ska - speciellt om man står och kollar på - hjälpa till, för nästa gång kan det vara du.

16-åringen berättar att han själv handskas med elaka kommentarer genom att försöka skratta bort det och se det komiska i vad folk skriver.

— Alla upplever mobbing, jag också. På Youtube finns det så många som hatar mig. De säger en massa galna saker. Jag är inte arg, exempelvis är jag 16 år och jag har inte hår på bröstet. Jag är inte arg för det, det kommer att komma.

Även när folk retar honom för den pojkiga rösten försöker Justin att le åt det hela.

— Folk säger typ: ”Kolla på honom, han andas in helium innan han sjunger”. Man måste bara skratta åt det. Det är roligt.

I intervjun passar Justin även på att tala ut om kärleken. Torts att han nyligen setts kyssa både Jasmine Villegas och senare under hösten Demi Lovato säger popstjärnan att han är singel, men gärna umgås med tjejer.

— Det händer. Jag gillar att hänga med tjejer och dejta och sådant som alla andra 16-åringar.

”Baby”-stjärnan passar även på att avslöja sin svaghet för popstjärnan Selena Gomez. När han nyligen tillsammans med vännen Jaden Smith och hans kända pappa Will Smith var på en amerikansk fotbollsmatch dök även Selena upp, något han blev väldigt glad över.

— Hon är söt. Hon är ett hjärta, säger Justin.


-Justinb.blogg.se / msn.se

"Jag vill vara en ung pappa"

Han är bara 16 år, men Justin Bieber har redan börjat tänka på hur hans framtida familjeliv kommer att se ut. I en intervju med nyhetsbyrån AP avslöjar popstjärnan att han är sugen på att få barn tidigt så att han har mycket energi kvar att leka med barnen.

— Jag vill bli en ung pappa. Jag vill inte vara gammal så jag inte orkar spela fotboll, säger han.

Popstjärnan, som är i full gång med marknadsföringen av boken ”First Step 2 Forever: My Story”, tycker att 30 är en bra ålder för att gifta sig.

Och som det ser ut just nu lär Justin inte få några större problem att skaffa sig någon som gärna tackar ja till ett frieri. Tjejer världen över trånar efter sångaren, som själv inte förstår vad det är de ser i honom.

— Jag är inte ens särskilt cool, allvarlig talat. Vad är det som är så coolt att folk freakar ut helt?, säger han.

— Tjejerna gråter, jag kan inte tro att det är sant. Jag är väldigt hedrad över att ni gråter, men jag vet inte… för mig är det helt galet!

Sångaren tillägger dock att han gillar uppmärksamheten och att han hoppas att han kan vara en inspirationskälla.

— Jag vill att folk ska se upp till mig, jag vill att folk ska säga: ”Du vet, jag ser upp till dig”.

Justin bieber - Jasmine Villegas


Ledsen tjejer, det ser ut som om Justin Bieber är tagen! Han sågs kyssa sångerskan Jasmine Villegas, tjejen som öppnar hans konserter i baksätet i en bil på väg till ett genrep i Venice, Kalifornia. Vi vet vad ni tänker, hon är den mest lyckosamma 16-åriga tjej världen någonsin har skådat! Se deras passionerade kyss.

Justin en av dom 10 sämstutklädd


Justin blev en av dom 10 sämsutklädda på posh24.Så här skrev dom om han;

"Justin Bieber klädde ut sig till en paparazzi, men utan kameran precis ut som han alltid gör på röda mattan! Vi gissar att han helt enkelt ville ha en kostym han enkelt kunde göra sig av med när kamerorna började blixtra. Men kom igen, lite mer äventyrligare kunde du väl ha varit Justin! Alla andra på eventet han var på behåll sina kostymer natten ut!"


-Posh24

Justin bieber and fans


Portraits By Dewey Nicks



11-Year-Old Girl Interviews Justin Bieber

Leaving The Grove- Los Angeles, California; (October 31st)


Justin Bieber Revolving Door Fail HD


Haha stackarn! ♥

Madison Square Garden- New York City





Justin Bieber funny interview in France!!

Premiere of DreamWorks Animation's "Megamind"; (October 30th)





 


 

 

Justin Bieber pants falling down


Haha !
RSS 2.0 ">