Selena Gomez hotad.


Efter att dom "storslagna" bilderna på Justin och Selena har läckt ut har många fans blivit upprörda.
Man kan bli självklart avundsjuk, och vissa blir ledsna,besvikna och arga. Vissa anklagar Justin för att ljuga, för i vissa interjuver har han sagt att han inte dejtar eller så har han skrivit det på twitter.

I en interjuv efter han hade setts kyssa JasmineV i baksätet på en bil så svarade han såhära;
-I'm just a 16 years old boy.

Han är en helt vanlig kille som har en helt otrolig talang, jag tycker att han ska kunda dejta vem han vill utan att dom personerna han dejtar ska bli hotade.

Såhära skrev en tjej på twitter till Justin:

"@SelenaGomez rör inte @justinbieber du är en b*tch jag ska döda dig, selena du är dum, du är alltid...med kända killar du är en mycket mycker stor b*tch"


Kommentarer
Postat av: emma

jag tycker att selena får dejta vem hon vill om dom älskar varandra då ska dom leva ettfint liv tillsamans jag gillar mycket selena först gillade jag inte justin bieber men nu vet jag inte vad som hende det är nästan som att selena sa till mig hata honnom inte gilla alla kändisar uavsett vad som hennder

2011-08-01 @ 23:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback