Never Say Never


Justin
Bieber har insisterat på att hans kommande film kommer att ställas inför många av de rykten kring hans liv. Den 16-årige sa att Never Say Never, som har filmats i 3D och är redo för en release februari, kommer att spela in direkt. Skriva sin Twitter-sida, sa han, "vanliga människor frågar mig om olika rykten. Tja, jag antar att min nyasvar kommer att vänta tills # NEVERSAYNEVER3D. det besvarar dem alla " och han beskrev syftet med filmen som, "för att berätta historien om hopp och försöka inspirera andra barnen att gå efter sina drömmar."Det är inte ens bara om mig. från @ scooterbraun till @ studiomama till @ thatrygood och @ kennyhamilton och även mina fans ... Vi är alla underdogs men vi trodde varandra. Det är vad # NEVERSAYNEVER3D egentligen handlar om. "Mindre än 6 veckor bort och super stolt över det. skränande vänta 2 delar ."...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback