Inte bara en gener av musik




Justin Bieber har insisterat på att han vägrar att anpassa sig till bara en genre av musik. Baby sångerskan sagt att länge som hans musik är av hög standard, han inte bry sig om vad stil det är. Han berättade MTV News, "det som kommer ur min mun är precis vad ni kommer att höra." Vilken musik jag skriver, jag skulle inte säga att jag är pop eller R & B eller contrey eller något - jag skulle säga det är bara bra musik. "Den tonåring känsla har gjort fyra amerikanska topp 20 singlar sedan släppa One More Time för två år sedan ...

- www.metrolyrics.com

Jag var alldeles för lat för att översättat själv så jag använde mig av google översätt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback